lørdag 10. februar 2007

Barnedåp ++

I morgen skal meg og Kjersti være faddere til vår herlige niese Emma. Vi er veldig stolt over å ha fått det ansvaret, så jeg har allerede begynt å planlegge talen til konfirmasjonen og bryllupet hennes, det er vel slik som kreves av en fadder? Regner ikke med det blir noe tale i morgen, for hun kommer vel ikke til å huske så mye av det uansett..

Ser det var en del diskusjon på mitt forgje innlegg der jeg kalte vår "lille runde venn" Ronny for "Ronny" og ikke "Tjukken". Det beklager jeg på det sterkeste, han heter jo selvfølgelig TJUKKEN. Så jeg beklager igjen på det sterkeste og håper vi kan legge denne saken bak oss..

Ellers har jeg fått kabel til internet nå, men jeg må grave en grøft til den, og det kan jo ta tid for jeg er ikke akkurat en "hendy man" for å si det sånn. Hvis det er noen som kjenner noen på Jæren som er god til å grave grøfter så ring gjerne=)

Nå er det kommet spisebord i stuen og 120cm seng på gjesterommet, så nå er det middagsbord og god soveplass til de som vil komme...

(Beklager Flo at det ikke er noen bilder enda, men dataen min er ikke oppe og går enda. Lover bilder i slutten av neste ut. Men ikke kall bloggen min tørr!! =)

sees plutselig...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Mamsen prøver igjen
Halloen igjen ja no skal vi prøve oss på dette - håper det går fint med dere etter den sterke opplevelsen i helgen - det er godt at søskne er omsluttet i bønn - enten det er slik eller slik. Vi prøver å sove ut etter en knall helg med lite søvn. Ellers må ddu ta godt vare på ronny han kan få problemer av mobbingen - el ka seie du kjersti??

Anonym sa...

Takk skal du ha for kommentaren. En ting er å bli mobbet muntlig, men når de bare stiller med lett produkter på kveldsen eg kommer på så begynner det å bli litt mye:)

Anonym sa...

Hei eller hie som det kan heite om du skriver feil eller skriver amerikansk. Følger med på mister landro i fotballverden. Blir artig å gå på kamp ein gong etter sommerpausen. Då har eg flytta til Gilja. Blir arti å treffe alle som har flytta ned. Må rekne med ein etablerings fase, men etter det er eg klar. Snakkast om 5år:)

Anonym sa...

Ser ud t at du trenge hjelp t å oppdatera bloggen din ;) Derfor tikke eg deg! Du må se på bloggen min for reglar osv... :)

Anonym sa...

synst det skjer lite på desse sidene, har åpnet siden barnedåpen og det er fortsatt det som lyser over skjermen. Det må vel vera noe du kan legge inn vel??? F eks så er eg spent kos det går med studiene, startet opp igjen, er bøkene pakket frem??? Kjem dåke hjem - eller på besøk til påsken -
gler meg te å sjå deko att - vi kjem nok en tur til "staden" i påske, håper at vår nye verdsborger har sett dagens lys - ellers vil eg minna om gebørsdager på Sotra
Amanda på mandag den 26 og så eg då !!!
Go klerms te dere begge fra mams

Anonym sa...

mamma sa :
halloen igjen - no må dere se å få litt fortgang i dette slik at ikke vi leser om darnedåpen langt inn i konfirmantenes rekke. Ellers gåper jeg dere har det fint. - og til Ronny - e du foressten inne å ser dett`???
Gratulera - det var koseligt - her ligger noen handkler som tilhører deg - kanskje de må inn i utstyrskisten - og foressten når blir det rasopeballer!!!

Toffer sa...

Var det kjekt i barnedåpen eller?