mandag 8. januar 2007

Flytting

nærmer det seg flyting denne karen og kona. Og det er UTROLIG kjedelig å drive å pakke sammen tingene i kasser, kan ikke skryte meg at jeg har gjort masse av det enda, men etterhvert jeg vel ta ett tak jeg også..
Etter å ha bodd i denne vakre byen i 18 måneder var det tide å flytte seg igjen. er det Bryne som de fleste vet som vi skal flytte til. Jæren er jo ikke akkurat verdens navle, men det virker som ett bra sted. Hvis det er noen som kjenner noen folk der nede som vi bør ta kontakt med som driver kristen arbeid er vi glade for all hjelp vi kan .

Jeg satser at jeg får en del besøk av Ronny da, som har lovet at han skal drive å vanke i dørene, men jeg tror det ikke før jeg får se det=) Ellers er ALLE hjertelig velkommen besøk til vår leilighet. Dere skal egen seng, middag og alt annet dere ville ønske.( friste med noe)

(PS: jeg sliter litt med å legge til andre linker så hvis noen kan hjelpe så takk på forhånd)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ojeee! Nytt innlegg:)
E og Solveig kommer gjerne på besøk visst Nils stiller me bil..haha.

vegarlandro sa...

jeg skal hente dere jeg hvis dere dukker opp i stavanger... Tviler på nils stiller med bil, det vil ta for lang tid=)

Anonym sa...

Grattis me blogg! Eg blei litt gla når eg leste "tidenes dårligaste taper uansett spill" For d e vel inkludert biljard åg d?! ;) Glede meg t å nok ein gang (kanskje 1000 ganger) slå deg i biljard! :)

Uansett; Velkommen til Norges beste vestkant!

Familien Rifsgård: sa...

Velkommen på nett kjäre Landro!
Lykke til med flytting

Anonym sa...

kor e bildene på bloggen?! det må til for at den skal bli tøffest :)

Anonym sa...

Er eg og lovet middag når eg kommer på besøk?? Eller er det bare alle andre som får det?

Anonym sa...

så klart får du også det...

Anonym sa...

du er jo en trollmann på nettet vegar. det du gjør m tastaturet og musen er ikke mange som gjør deg etter. løkke til på trening imorgen, du som kan komme å gå når du vil:)

Anonym sa...

hei hei